Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır

tanıtım yazısı nasıl yazılır

Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır

Bugün sizlere tanıtım yazısı nasıl yazılır? açıklayacağım. Bildiğiniz üzere site dışı seo çalışmalarının önemli bir bölümünü alınan backlinkler kapsıyor. Haliyle Webmaster ve SEO Uzmanları bu backlinkleri kaliteli gördüğü sitelerden ücretli veya ücretsiz almaya gayret gösteriyor. Sosyal Medya SEO Grubumuzdan gelen istekler üzerine bu tekniği paylaşıyorum.

Bildiğiniz üzere tanıtım yazısı alırken bir çok etmen insanın kafasını karıştırıyor. En az 300 kelime olacak, En fazla 3 defa link eklenecek gibi. Biz yine en fazla 3 link ekleyeceğiz ama en az 300 kelime olması şartı yok. Tamamen özgün olması şartıyla 100-150 kelimelik bir makale iş görür.

Tanıtım Yazısı Yazım Tekniği

  • Sektörünüzle alakalı makalenizi yazdınız. Makalenizde mutlaka Markanızı en az 1 defa belirtiniz.( Örn. Global SEO )
  • Yazdığınız yazının içinde en az 1, en fazla 2 defa anahtar kelimeniz geçsin.
  • Yazının sonunda ise sitenizin açık URL sini belirtiniz.

Yukarıda saydıklarımı açıklıyorum. Normalde tanıtım yazısı yazarken linklemelerin hepsini anahtar kelimelere yaparız. Bu sayede anahtar kelimede yükselme sağlanır doğru ama bu yöntemin daha sağlıklı olduğunun kanısındayım. Tanıtım yazısı alacağınız site size eğer en fazla 3 adet link çıkışı sınırı koymuşsa ben aşağıdaki işlemleri uyguluyorum.

Tanıtım Yazısı Linkleme Tekniği

Tanıtım Yazısında en az 1 defa makale Marka ismini geçirin dememin sebebi ilk linki direkt olarak markaya ekleyeceğiz. Bu sayede Google üzerinde marka adı olarak aratıldığında Arama Motorunda markamız ve sitemizdeki içerikler alt alta sıralamada çıkacak. Yazdığınız yazının içinde en az 1 defa anahtar kelimeniz geçsin demiştim. 2. linklemeyi ise anahtar kelimeye yapacağız. Üçüncü olarak tanıtım yazısında en son kısmında “Sitemizi Bekleriz : www.domain.com/yazi” gibi yada “Ürünü Buradan İnceleyebilirsiniz: www.domain.com/urun” gibi ibarelerle açık url backlink alırsak Açık Url Backlinklerin faydasını herhalde tartışmaya gerek yok. Veya ürün tanıtıyorsanız ürününüzün linkini oraya açık url şeklinde ekleyebilirsiniz.

Hangi Link Etiketi Kullanılmalı?

Eğer tanıtım yazısı aldığınız site sizin sitenizle benzer içerikler içeriyorsa diğer bir tabirle alakalı bir site ise rel=”muse” etiketini kullanmanızda fayda var. Muse etiketi ne anlama geliyor onuda söyleyeyim. Muse etiketi ilham alınan site,ilham alınan yer anlamı taşıdığı içinde tanıtım yazısı aldığınız yer sizin sitenizi ilham alınan site olarak kaynak göstereceği için Google sitenizi değerli sayacak ve anahtar kelimelerde üst sıralara tırmanacaksınız. Şimdiden söylüyorum rel=”muse” etiketini sadece alakalı sitelerden alınca kullanın. Eğer alakasız sitelerden tanıtım yazısı alınca rel=”muse” etiketi kullanırsanız size faydası değil zararı olacaktır. Eğer tanıtım yazısı aldığınız yer rel=”muse” etiketi kullanmanıza müsade etmiyorsa rel=”dofollow” yani dofollow backlink alınız.

Eğer alakasız sitelerden tanıtım yazısı alıyorsanız. Örnek vermek gerekirse, Webmaster içerikli sitenize gidipte news kayıtlı haber sitesinden backlink alınca mutlaka Nofollow backlink alın.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website

Protez Saç Antalya Web Tasarım Civata Mersin Escort
ne işe yarıyor